12 Jul 2013

一封撩動我心的開場白



曾經收到,一封很情慾的自我介紹。
這是一個沒有開始的故事,
但是因為前言實在太美,
總是捨不得遺棄...


Hi Lilith

What about... We meet at a hotel bar, start chatting. You're a very attractive girl, I'm a fit and good-looking older male. Our legs touch, electric shocks for both of us and we realise we're attracted...
不如,我們相約在旅館底下的酒吧,從聊天開始。你是個很吸引人的女孩,我是個身材很好,長得不錯的男性,年紀大你一些。我們的雙腿在桌子底下碰觸到,一股電流通過彼此,我們瞬間瞭解到我們有多麼欣賞對方...

We make our excuses to others with us and, ignoring their stares. we try to be discreet going upstairs to my room, but hell, the red mists have descended...
我們借口離開了酒吧,無視於旁人的注視,試著平靜地上樓前往我的房間,但是,天啊,我們之間的紅色迷霧讓我們目眩神迷。

Into the room, just one light on in the corner, and I thrust you on to the bed. You're surprised but excited by this and don't resist when one hand is tied to the corner of the bed with my silk tie. Then, more silk ties appear and your other hand is tied to the other corner...
進了房間,只點了角落的一盞燈,我將你推倒在床上。你有點驚訝但是很興奮,而且當我將你的一隻手用我的絲質領帶綁在床頭時一點都沒有掙扎。然後,我用第二條領帶將你的另一隻手也綁上了另一個角落。

You're face down on the bed now, unable to move much and I'm taking off your skirt, leaving in place your tall, sharp-pointed black high heels and dark stockings. Mmm, you definitely are a woman of taste...
在床上,你的臉朝下被綁著,無法移動,我脫掉了你的裙子,留下你的尖頭高跟鞋和黑色吊帶襪。恩,你真是一個有品味的女人。

Panties go too, so your bottom is naked, then I reach around you and undo your blouse. It stays on for now because your arms are tied but I can feel your nipples are rock hard and very sensitive. Maybe a bit of a tweak, oh, here's a nipple clamp I just happen to have. Tighten, tighten, you squeal... "enough", so just one more tweak. I'm in charge here...
底褲也脫掉,你的屁股裸露著,我伸到背後解開你的胸罩,因為你的手被綁著所以無法全脫,但我還是能感覺到你硬挺而敏感的乳頭。或許再加強一點也很好,我正好有一對乳夾!緊一點,再緊一點,你痛苦地說夠了,所以我只再夾緊一點點就停了,畢竟我才是那做決定的人。

A blindfold goes around your eyes. The lack of sight heightens your senses of touch and smell and you can now smell and sense that my sexual organ is near your face. "Tongue out," I say. You oblige and the tip of my penis is resting on it. "Lick."
一條眼罩蒙上你的雙眼,缺乏光線加強了你的觸覺和嗅覺,你可以聞到我的屌正在靠近你的臉。『舌頭伸出來』我說。你順從著,我把屌的頂端放上你的舌頭,『舔』我說。

Now I release one hand and tie it to an ankle, the same the other side and roll you over. Your pussy is dripping wet and hugely aroused. You're begging to be fucked... but not yet. I lick your juices, sucking them down my throat, then kiss you so you can taste yourself. You're delicious, btw.
我解開你的一隻手,將它綁上你的腳踝,另一邊也如法炮製,然後將你翻轉過來。你的小穴情慾高漲,濕的都要滴下愛液了。你乞求著要被我幹,但是還不行呢,我吸允了你的蜜汁,將他們吞下我的喉嚨,然後親吻你,讓你也可以品嘗你自己。恩,你好美味。

Now a vibrator appears and I insert it into you. You gasp, it's huge and of course, you're still blindfolded.
It's on full now and you're gasping, almost ready to come. But before you, some anal beads appear and I ease them into your anus. You're panting now, close to cumming, but I ease off every now and then, to prolong the moment.
我把按摩棒插入你,你抽了一口氣,因為它很大,而且你依然被矇著眼,這時按摩棒已經全開,你喘著氣,幾乎就要高潮了。可是我搶在你高潮之前,將一顆跳蛋塞入你的小菊花。你被突如其來的刺激懸著,在高潮邊緣,但是我時不時地關掉按摩棒,操控著拉長著你高潮到來前的最後這一秒。

(to be continued)

待續

xx Simon

No comments:

Post a Comment