9 Sept 2010

如果"妹妹"被刷牙

有一天突然有了這個很害羞的幻想,還沒實際操作前先上網搜尋了一番,發現原來好多人已經嘗試過,而且電動牙刷尤其好用。剛剛又看到這篇網路上一位十五歲少女的發問,還有善心人士的回答,覺得超好笑。

Question問題:
I just masturbated with a electric toothbrush. I put it on my clit and it felt good but I didnt reach climax. It started getting sore and irritated. I smelt some toothpaste on it. What should I do now? It's not dangerous is it? Im a female and im 15.
我剛剛用電動牙刷自慰了,我將牙刷按在我的陰蒂且感覺非常良好,我沒有達到高潮,因為我開始感覺有點疼痛,我聞到牙刷的上頭有牙膏的味道。請問這麼做危險嗎?我現在該怎麼辦?我是十五歲的女性。

Answer回答:
the only danger is if it was not your toothbrush and you are sensitive to any bacteria that was present.
如果那不是你的牙刷的話你才應該擔心上頭有什麼你不知道的細菌。



No comments:

Post a Comment