8 Aug 2019

一定是因為太懶惰了


其實我真的喜歡觀看
觀看女孩被男人玩弄
大概是因為自我投射
因為自己也想被這樣對待
所以能從這樣的觀看當中獲得滿足
但是
很多時候我寧願選擇觀看也不想親自上陣被玩
為什麼呢
大概是因為我太懶了吧

被玩要動要哀嚎要流淚要忍耐要清潔
在旁邊觀看只要出張嘴偶爾動動手就好

曾經被過往男朋友形容
我像是故事裡頭那個丈夫外出
自己懶得把脖子上的甜甜圈轉到前面來吃而餓死的老婆
一定就是因為這樣的懶惰天性
才讓我如此喜歡當著旁觀者吧



1 comment:

  1. It is very similar to bdsm games which I play now. I became interested in this topic but I want to be sure that this suits me. I started with the video and switched to games because I want to participate in the process myself. This is the easiest and most exciting way for me to have fun. Until I'm not ready for the next step.

    ReplyDelete